Αγαπητέ συνάδελφε Μιχάλη Λώλη του Τμήματος Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας.
Σκέφτηκα πολύ να συντάξω ένα άρθρο-απάντηση , γιατί θεωρώ κατ'εμέ πως δίνεις πολλές λάθος θεωρήσεις και εισάγεις ως αξιώματα που δεν ισχύουν όσον αφορά στην καταγραφή των αξιόποινων πράξεων, ότι αυτές δεν καταγράφονται λόγω ρατσιστικού κινήτρου.
Θεωρώ οτι η δίψα σου για εξουσία επισκιάζει την πραγματικότητα και δημιουργεί μία συλλογική πραγματικότητα, η οποία εξυπηρετεί την ανέλιξη σου στην κοινωνία και στο Σώμα.
Κι αυτό διότι εμβαθύνεις και κανείς focus σχεδόν αποκλειστικά στους ΛΟΑΤ στη συνέντευξή σου, γιατί αυτό πουλάει.
Πιστεύεις τω όντι πως η Κοινωνία αυτοδιατίθεται αρνητικά στους ΛΟΑΤ ή μήπως στην αμετροεπή εμφάνιση;
Συμφωνείς στη χαλιναγώγηση της νέας γενιάς και δη των μικρών παιδιών στον σεξουαλικό προσανατολισμό και τίνος πιστεύεις πως είναι ύψιστο καθήκον στο να τα κοινωνήσουν την πνευματική τροφή; Προσωπικά πιστεύω πως είναι οι γονείς και έπειτα το παλιό σχολείο, που κρατούσε τα στεγανά στεγανά.
Εγώ υπερασπίζομαι το δικαίωμά σου στο να απελευθερώσεις το θέλω σου, το είναι σου με την δημόσια παραδοχή (ακόμη κι αν είναι λάθος) που για μένα σε κάνει αντράκι με όλη τη σημασία της λέξεως, εσύ δέχεσαι την δημόσια απάντησή μου για να βρούμε την χρυσή τομή;
Πιστεύετε εσείς εκεί στο Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας πως τα έχετε καταφέρει καλά και προστατεύετε αυτό που ορίζει η εξέλιξη του νομοθετικού πλαισίου, όσον αφορά την φυλή, χρώμα, κλπ;
Γιατί τότε εγώ όντας Βλάχος Ελληνικής Καταγωγής, ακούω σε κάθε αρνητικό προσδιορισμό στην καθημερινότητα μέχρι και σε μετάφραση την λέξη βλάχος. Πού είναι το αυτεπάγγελτο της Υπηρεσίας την οποία διαφημίζετε; Δεν πάνε πολλά χρόνια, το 2013 ήταν που κάποιος αρχηγός κόμματος για να κατακρίνει το σύστημα ανέφερε για βλαχοδήμαρχους. Και λοιπόν;
Οι Πομάκοι μας στη Θράκη που βιώνουν τον κοινωνικό ρατσισμό του μουσουλμάνου και αντιμετωπίζονται ως Τουρκική Μειονότητα, προστατεύονται επαρκώς από την Υπηρεσία σας. Έγινε κάποια εκστρατεία ενημέρωσης σε πανελλαδική κλίμακα για το τι εστί Πομάκος;
Οι Βορειοηπειρώτες μας που αντιμετωπίζονται σκαιωδώς στην Ελλάδα ως ξένοι υπήκοοι Αλβανίας και στην επαρχία της Βόρειας Ηπείρου αντιμετωπίζονται το ίδιο σκαιωδώς ως Έλληνες προστατεύονται επαρκώς από την Υπηρεσία σας;
Οι Πόντιοι μας που όταν χωρεύουν την Σερρά τρίζει ο τόπος και με αυτούς άνοιξε η Ολυμπιάδα των Αθηνών το 2004 και
για τους οποίους δυστυχώς έχουν γραφτεί τόσα πολλά υποτιμητικά ανέκδοτα, τους προστατεύετε επαρκώς; Αποσύρθηκαν τα ανέκδοτα από την κυκλοφορία τουλάχιστον;
Πόσα πλείστα παραδείγματα να ανακαλέσω στην μνήμη μου.
Εν κατακλείδι η αντιμετώπιση του ρατσισμού δεν μπορεί να γίνει όταν καταργούμε στην ουσία την Δημοκρατία στο όνομα των συλλογικοτήτων.
Γιατί Δημοκρατία σημαίνει η προστασία του ατόμου με την καθ'εαυτή έννοια, ώστε να λειτουργήσει επιτέλους η κοινωνία των πολιτών μέσα από την διαφορετικότητα της, γιατί στην Ελλάδα χορτάσαμε προέδρους, που σκοπό έχουν το ενοίκιο στα ρετιρέ πέριξ της πλατείας Συντάγματος.
Αλήθεια πιστεύετε πως προσέρχεται πολίτης στο γραφείο του Αξιωματικού Υπηρεσίας και του αρνούνται να του συντάξουν μήνυση. Και παρεπιπτόντως έχετε δει πολλούς Αξιωματικούς της Σχολής Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας, να ασκούν καθήκοντα Αξιωματικού Υπηρεσίας, γιατί εγώ συναντώ Αστυφύλακες και Αρχιφύλακες αν και Υπαξιωματικοί να στελεχώσουν τις καίριες αυτές θέσεις και να αναλαμβάνουν την ευθύνη εξ ολοκλήρου. Και μερικούς Υπαστυνόμους απο βαθμολογική εξέλιξη Ανθυπαστυνομων..
Οπότε αν ήθελε υποτεθεί πως έχετε απόλυτο δίκιο, πως επιτρέπετε να στελεχώνονται θέσεις από κατώτερους, μεταβιβάζοντας όλη την ευθύνη εκεί;
Αγαπητέ Μιχάλη , για αυτό και δεν μπορούμε να ασκούμε συλλήβδην κριτική και πόσω δε μάλλον να απαιτούμε να έχουμε ένα άτυπο police gay pride στην Αθήνα, για να στηρίξουμε αυτό που σου αρέσει, ενω εμάς δεν μας αρέσει.
Γιατί με την ίδια λογική που σου λένε στην LGBT κοινότητα πως είσαι μπάτσος, φασίστας, χρυσαυγίτης και ρατσιστής μετά θα μας αποκαλεί το υπόλοιπο 90% -gay και ομοφυλόφιλους, αφού συ είπας το 10% είναι ομοφυλόφιλοι.
Κι εμάς το 90% ποιος θα μας προστατεύει από το υβρεολόγιο για εμάς να μας θεωρούν μεχρι και τα παιδιά μας και τα ανίψια μας, gay και ομοφυλόφιλους;
Ο σεβασμός στη διαφορετικότητα είναι δικαίωμα, όμως το Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας είναι Άρρηκτος Θεσμός του στενού και πρωταρχικού πυρήνα του Κράτους, δεν δορυφορεί αλλά στέκει φρουρός και δη της ατομικής ελευθερίας, αφού ο πυρήνας εστί το άτομο.
Πως θα σου φαινόταν ένας αστυνομικός που προσδιορίζεται γενετικά ως άρρεν από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά, να φέρει αστυνομική στολή γυναικεία; Γιατί μόνον αυτό δεν ζητήθηκε ακόμη.
Για αυτό αγαπητέ μου,
Ποιος θα προστατεύσει τους πολλούς από την έστω και δικαία οργή των λίγων;
Υ.Γ. Τουλάχιστον στην φωτογραφία με τη μηχανή με αναμμένα φώτα, θα μπορούσες να φοράς το κράνος σου ή να έχεις υπότιτλο ότι η μηχανή είναι σβηστή, γιατί περνάς λάθος μήνυμα. Και καταρρίπτουμε την εικόνα της οδικής ασφάλειας που προσπαθούμε να χτίσουμε ειδικά στις επικίνδυνες παραβάσεις ( κράνος, ζώνη, αλκοόλ, προσπέραση).
Με προβληματισμό
19.03.2017
Μιχαήλ Ν. Αβέλλας
Αστυνομικός - Μέλος Διαβούλευσης Δήμου Τεμπών
Σκέφτηκα πολύ να συντάξω ένα άρθρο-απάντηση , γιατί θεωρώ κατ'εμέ πως δίνεις πολλές λάθος θεωρήσεις και εισάγεις ως αξιώματα που δεν ισχύουν όσον αφορά στην καταγραφή των αξιόποινων πράξεων, ότι αυτές δεν καταγράφονται λόγω ρατσιστικού κινήτρου.
Θεωρώ οτι η δίψα σου για εξουσία επισκιάζει την πραγματικότητα και δημιουργεί μία συλλογική πραγματικότητα, η οποία εξυπηρετεί την ανέλιξη σου στην κοινωνία και στο Σώμα.
Κι αυτό διότι εμβαθύνεις και κανείς focus σχεδόν αποκλειστικά στους ΛΟΑΤ στη συνέντευξή σου, γιατί αυτό πουλάει.
Πιστεύεις τω όντι πως η Κοινωνία αυτοδιατίθεται αρνητικά στους ΛΟΑΤ ή μήπως στην αμετροεπή εμφάνιση;
Συμφωνείς στη χαλιναγώγηση της νέας γενιάς και δη των μικρών παιδιών στον σεξουαλικό προσανατολισμό και τίνος πιστεύεις πως είναι ύψιστο καθήκον στο να τα κοινωνήσουν την πνευματική τροφή; Προσωπικά πιστεύω πως είναι οι γονείς και έπειτα το παλιό σχολείο, που κρατούσε τα στεγανά στεγανά.
Εγώ υπερασπίζομαι το δικαίωμά σου στο να απελευθερώσεις το θέλω σου, το είναι σου με την δημόσια παραδοχή (ακόμη κι αν είναι λάθος) που για μένα σε κάνει αντράκι με όλη τη σημασία της λέξεως, εσύ δέχεσαι την δημόσια απάντησή μου για να βρούμε την χρυσή τομή;
Πιστεύετε εσείς εκεί στο Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας πως τα έχετε καταφέρει καλά και προστατεύετε αυτό που ορίζει η εξέλιξη του νομοθετικού πλαισίου, όσον αφορά την φυλή, χρώμα, κλπ;
Γιατί τότε εγώ όντας Βλάχος Ελληνικής Καταγωγής, ακούω σε κάθε αρνητικό προσδιορισμό στην καθημερινότητα μέχρι και σε μετάφραση την λέξη βλάχος. Πού είναι το αυτεπάγγελτο της Υπηρεσίας την οποία διαφημίζετε; Δεν πάνε πολλά χρόνια, το 2013 ήταν που κάποιος αρχηγός κόμματος για να κατακρίνει το σύστημα ανέφερε για βλαχοδήμαρχους. Και λοιπόν;
Οι Πομάκοι μας στη Θράκη που βιώνουν τον κοινωνικό ρατσισμό του μουσουλμάνου και αντιμετωπίζονται ως Τουρκική Μειονότητα, προστατεύονται επαρκώς από την Υπηρεσία σας. Έγινε κάποια εκστρατεία ενημέρωσης σε πανελλαδική κλίμακα για το τι εστί Πομάκος;
Οι Βορειοηπειρώτες μας που αντιμετωπίζονται σκαιωδώς στην Ελλάδα ως ξένοι υπήκοοι Αλβανίας και στην επαρχία της Βόρειας Ηπείρου αντιμετωπίζονται το ίδιο σκαιωδώς ως Έλληνες προστατεύονται επαρκώς από την Υπηρεσία σας;
Οι Πόντιοι μας που όταν χωρεύουν την Σερρά τρίζει ο τόπος και με αυτούς άνοιξε η Ολυμπιάδα των Αθηνών το 2004 και
για τους οποίους δυστυχώς έχουν γραφτεί τόσα πολλά υποτιμητικά ανέκδοτα, τους προστατεύετε επαρκώς; Αποσύρθηκαν τα ανέκδοτα από την κυκλοφορία τουλάχιστον;
Πόσα πλείστα παραδείγματα να ανακαλέσω στην μνήμη μου.
Εν κατακλείδι η αντιμετώπιση του ρατσισμού δεν μπορεί να γίνει όταν καταργούμε στην ουσία την Δημοκρατία στο όνομα των συλλογικοτήτων.
Γιατί Δημοκρατία σημαίνει η προστασία του ατόμου με την καθ'εαυτή έννοια, ώστε να λειτουργήσει επιτέλους η κοινωνία των πολιτών μέσα από την διαφορετικότητα της, γιατί στην Ελλάδα χορτάσαμε προέδρους, που σκοπό έχουν το ενοίκιο στα ρετιρέ πέριξ της πλατείας Συντάγματος.
Αλήθεια πιστεύετε πως προσέρχεται πολίτης στο γραφείο του Αξιωματικού Υπηρεσίας και του αρνούνται να του συντάξουν μήνυση. Και παρεπιπτόντως έχετε δει πολλούς Αξιωματικούς της Σχολής Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας, να ασκούν καθήκοντα Αξιωματικού Υπηρεσίας, γιατί εγώ συναντώ Αστυφύλακες και Αρχιφύλακες αν και Υπαξιωματικοί να στελεχώσουν τις καίριες αυτές θέσεις και να αναλαμβάνουν την ευθύνη εξ ολοκλήρου. Και μερικούς Υπαστυνόμους απο βαθμολογική εξέλιξη Ανθυπαστυνομων..
Οπότε αν ήθελε υποτεθεί πως έχετε απόλυτο δίκιο, πως επιτρέπετε να στελεχώνονται θέσεις από κατώτερους, μεταβιβάζοντας όλη την ευθύνη εκεί;
Αγαπητέ Μιχάλη , για αυτό και δεν μπορούμε να ασκούμε συλλήβδην κριτική και πόσω δε μάλλον να απαιτούμε να έχουμε ένα άτυπο police gay pride στην Αθήνα, για να στηρίξουμε αυτό που σου αρέσει, ενω εμάς δεν μας αρέσει.
Γιατί με την ίδια λογική που σου λένε στην LGBT κοινότητα πως είσαι μπάτσος, φασίστας, χρυσαυγίτης και ρατσιστής μετά θα μας αποκαλεί το υπόλοιπο 90% -gay και ομοφυλόφιλους, αφού συ είπας το 10% είναι ομοφυλόφιλοι.
Κι εμάς το 90% ποιος θα μας προστατεύει από το υβρεολόγιο για εμάς να μας θεωρούν μεχρι και τα παιδιά μας και τα ανίψια μας, gay και ομοφυλόφιλους;
Ο σεβασμός στη διαφορετικότητα είναι δικαίωμα, όμως το Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας είναι Άρρηκτος Θεσμός του στενού και πρωταρχικού πυρήνα του Κράτους, δεν δορυφορεί αλλά στέκει φρουρός και δη της ατομικής ελευθερίας, αφού ο πυρήνας εστί το άτομο.
Πως θα σου φαινόταν ένας αστυνομικός που προσδιορίζεται γενετικά ως άρρεν από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά, να φέρει αστυνομική στολή γυναικεία; Γιατί μόνον αυτό δεν ζητήθηκε ακόμη.
Για αυτό αγαπητέ μου,
Ποιος θα προστατεύσει τους πολλούς από την έστω και δικαία οργή των λίγων;
Υ.Γ. Τουλάχιστον στην φωτογραφία με τη μηχανή με αναμμένα φώτα, θα μπορούσες να φοράς το κράνος σου ή να έχεις υπότιτλο ότι η μηχανή είναι σβηστή, γιατί περνάς λάθος μήνυμα. Και καταρρίπτουμε την εικόνα της οδικής ασφάλειας που προσπαθούμε να χτίσουμε ειδικά στις επικίνδυνες παραβάσεις ( κράνος, ζώνη, αλκοόλ, προσπέραση).
Με προβληματισμό
19.03.2017
Μιχαήλ Ν. Αβέλλας
Αστυνομικός - Μέλος Διαβούλευσης Δήμου Τεμπών