Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

Πες μου αδελφέ πως είναι ψέμα αυτός ο χάρτης !!!!



Πες μου αδελφέ πως είναι ψέμα αυτός ο χάρτης !!!!






"Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη στην πατρίδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους του κράτους. Να υπερασπίζω με πίστη και αφοσίωση μέχρι της τελευταίας ρανίδας του αίματος μου τις σημαίες. Να υπακούω στους ανωτέρους μου και να εκτελώ πρόθυμα τις διαταγές τους. Να εκπληρώ ευσυνείδητα τα καθήκοντα μου και να διάγω γενικά ως πιστός και φιλότιμος αστυνομικός".


Αυτός είναι ο όρκος μας. Μια φορά τον δίνουμε στην ζωή μας! Κι εμείς τι αντικρίζουμε; Μια φημολογία ότι εκδόθηκε χάρτης που αναγράφει τα Σκόπια (ΦΥΡΟΜ) ως ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και το ψευδοκράτος της κατεχόμενης Κύπρου ως Βόρειο Κύπρο.

Ιδού τι διέρρευσε στο διαδίκτυο ότι είναι τυπωμένο στα αστυνομικά ημερολόγια του 2019. Διαψεύστε το.

Αν έγινε εν άγνοια σας, οι λόγοι ευθιξίας είναι το ελάχιστο.

Δεν βλέπετε πως καταντήσανε απάτριδες ολόκληρους λαούς ;;; Θέλετε να έχουμε το ίδιο τέλος ;;; Αυτό ονειρεύεστε για τους αγέννητους ;;;

Δημιουργούμε τετελεσμένα, φτιάχνουμε δούρειους ίππους μόνοι μας και ανοίγουμε τις πόρτες όχι καν τις κερκόπορτες.

Είναι τόσα πολλά που θέλω να γράψω κι ένας χείμαρρος λόγων να ξεχυθεί από μέσα μου, αλλά συγκρατώ τον εαυτό μου.
Τον Ρουβίκωνα δεν τον διαβήκαμε και δεν θα τον διαβούμε εμείς!!!

Πες μου αδελφέ πως είναι ψέμα όχι λάθος!!!

Όταν σταθούμε στην γραμμή αδελφό θα με φωνάξεις, μα τότε όπως μας παρασύρουν οι εξελίξεις φοβάμαι πως θα είναι αργά κι οι Ερινύες θα κυνηγούνε τα απάτριδα σαρκία μας.
Εμάς γιατί συνεχίσαμε το ωχαδελφέ δεν βαριέσαι κι εσάς, γιατί παρασυρθήκατε κι εμείς ολίγοι να σταματήσουμε τον κατήφορο που ταχθήκαμε να μην διαβεί η χώρα.

21.11.2018
Μιχάλης Αβέλλας 
Μέλος Διαβούλευσης Δ. Τεμπών - Αστυνομικός